Termene și condiții

 

Caracteristicile vânzării online

Prin utilizarea site-ului clientul acceptă şi este de acord cu forma de comunicare la distanţă prin care vânzătorul își derulează operațiunile.

Vânzătorul va informa cumpărătorul prin e-mail privind înregistrarea (preluarea) comenzii, respectiv confirmarea comenzii. Nu este necesară  o confirmare de primire din partea cumpărătorului pentru finalizarea comenzii.

Accesarea acestui site se realizează pe riscul propriu al cumpărătorului, societatea nefiind în niciun fel răspunzătoare pentru orice prejudicii directe sau indirecte determinate de accesarea site-ului sau ca urmare a efectuării unei comenzi.

Pot efectua comenzi pe site doar persoanele majore şi care doresc ca livrarea produselor să aibă loc pe teritoriul României.

Comunicarea cu vânzătorul se poate realiza prin utilizarea adreselor menționate la secțiunea “Contact” din site.

 

Comenzile

Pentru plasarea unei comenzi este necesar ca cumpărătorul sa își creeze cont pe site. În urma creării contului, cumpărătorul va primi pe adresa de e-mail indicată un link de confirmare a contului care va trebui accesat de către acesta pentru finalizarea procedurii.

Cumpărătorul isi alege produsele si apasă butonul „Cumpară.” În „Coș”, cumpărătorul are posibilitatatea să parcurgă lista produselor, să modifice cantitățile și să confirme intenția de cumpărare prin accesarea butonului „Trimite comanda".

Unele produse de pe site pot fi afişate din eroare/disfunctionalitate la un preţ care sa nu fie real, in această situație societatea are dreptul să anuleze eventuale comenzi lansate cu privire la acele produse.

 

Facturarea și plata

Prețurile produselor afișate pe site sunt exprimate în moneda naţională a României (Lei) și includ T.V.A. în cota aplicabilă conform legislației în vigoare.

Orice piesă de mobilier se poate realiza și la comandă pentru București și zonele limitrofe.

Modalități de plată:

  1. Pentru pisele de mobilier disponibile pe site (standard) avem următoarele modalități de plată: online cu card ( card personal sau al societății cumpărătoare, fără a fi perceput un comision suplimentar pentru tranzacții) sau ordin de plată (în baza facturii proforme emise de către vânzător).
  2. Pentru piesele de mobilier la comandă (personalizate) se va achita un avans de 50% din prețul comenzii. Pentru această categorie de produse avem următoarele modalități de plată: ordin de plată (în baza facturii proforme emise de către vânzător) sau numerar. În conformitate cu prevederile Legii nr. 70/2015, suma maximă pe care societatea o poate încasa de la o persoană fizică este de 10.000 lei pe zi, iar pentru persoane juridice este de 5.000 lei.

 

Livrarea produselor

Livrarea produselor se poate face oriunde în România, utilizând curierul extern sau echipa internă de livrare. Toate produsele se vor livra demontate în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele. La cererea cumpărătorului, vânzatorul va pune la dispoziția acestuia modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj. Vânzătorul va anunța cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

Livrarea produselor va fi contracost sau gratuită, în funcție de condițiile aplicabile comenzii.

 

Dreptul de denunțare unilaterală

Potrivit legislației în vigoare, cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului că renunță la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

Cumpărătorul care îşi exercită dreptul de retragere este informat cu privire la faptul că poate returna produsele doar în ambalajul original. În cazul produselor formate din mai multe componente, cumpărătorul este obligat să returneze complet produsul.

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, vânzătorul își rezervă dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. Rambursarea contravalorii acestuia se va face în 14 de zile de la data recepției cantitative și calitative a returului, conform prezentei politici, prin ordin de plata.

Pentru serviciul de retur al bunurilor sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de: măsurători, consiliere și planificare computerizată, livrare la domiciliu, montaj al produselor.

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta.

 

Garanții

Toate produsele comercializate beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale societății.
Cumpărătorul  va primi la livrare pentru fiecare produs care beneficiază de garanție un certificat de garanție cu toate informaţiile necesare referitoare la termenele și condițiile garanției.
Lipsa la livrare a certificatului de garanție al produsului trebuie semnalată în maxim 48 de ore de la semnarea documentului de livrare a produselor, prin trimiterea unei sesizări la adresa de poştă electronică a vânzătorului. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

 

Fortă majoră

Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră.

 

Protecția datelor cu caracter personal

Prin completarea datelor în vederea creării contului și a lansării comenzii, cumpărătorul declară și acceptă ca datele sale personale să fie incluse în baza de date a societății CREATIVE WORKSHOP MOB SRL și își exprimă acordul ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate de către societate și colaboratorii acesteia pentru desfășurarea, în condiţiile legii, de către cei menţionaţi anterior de activități cum ar fi: activități comerciale, de promovare a produselor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor.

 

Reclamații

Pentru reclamații, cumpărătorul va trimite un e-mail la adresa de poştă electronică a vânzătorului. Reclamațiile vor fi analizate de vânzător în decurs de maxim 30 zile de la primirea lor, urmând ca după soluţionarea lor să îi fie comunicat cumpărătorului un răspuns.

 

Jurisdicația

Prezentele Termene şi Condiţii sunt guvernate de legea română. Eventualele litigii apărute între societatea CREATIVE WORKSHOP MOB SRL și cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente conform legii.